higgetokig

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

OOOOOONNNSDAAAAAAAGGGGGGGGG!!!!!!!!!!

Av lollo - 20 april 2011 15:10

 Hejjhoppigalopp! ♥


Idag så kommer ju Nelly klockan 10:00 längtar sååååååå!!!!!!!!!!   ♥ Men nu har jag gjort om mitt rum helt men jag har inget skrivbord.... Men det kommer! <3 Mitt rum är iallafall sjukt mycket snyggare och jag har inte min tråkigt gammla säng. vaknade typ klockan 08:00 idag... oj vad glad man blir jag har ju faktiskt POSKLOOOOOV!!!!!! ♥ Men ändå ska man vakna så tidigt   Hatar det! Men jag kanske inte bloggar varje dag när Nelly är här för jag vet inte riktigt fall hon vill det... Hur kul e det att kolla på? haha jaja... Men jag har inte ridit Higgins idag för jag har gjort om mitt rum o lite såe.. Men ridit honom hela dagarna annars så jag tror inte det skadar att han får vila någon dag iaf! <3 Ska ju trotts allt rida honom imon dåe nelly e med då me! ♥ Men jag håller på att fixa lite bilder på mej o Higgins in på min dator som min kompis tagit så jag kan lägga in dom här sen... såe jag slutar att skriva här! ♥


Pöss&Kram! <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollo - 18 september 2011 16:11


Saknar er alla sjukt mke..Men nej jag kan inte blogga här..! Jag har en annan blogg just nu, hittar ni den skulle det vara ett under för mej!♥     Love you all!:((♥     ...

Av lollo - 20 juli 2011 17:38


Hejjhoppigalopp!♥   Jag ska sluta blogga. Det är INTE för att jag inte gillar er! Jag gillar ju er:) Och det är inte för att jag har "dålig" svenska;) Haha.. Jag har bara inte lust så Hejdå.♥   Puss&Kram!     ...

Av lollo - 17 juli 2011 13:07

Jag gästbloggar just nu här hos Lollo. SÅ jag får gästblogga här any time I want to;) Kul att få blogga här för alla lollos läsare! Min blott är http://adiis.bloggplatsen.se kolla gärna in:D Bloggar från lollos mobil och det är ganska svårt!...

Av lollo - 17 juli 2011 12:40

Hejjhoppigalopp

Av lollo - 17 juli 2011 11:08


Hejjhoppigalopp!♥   Heeej:)) Hur är det med er..? Jag somnade skit fort igår ^^ Så fort jag skrivit natti, så skulle jag sätta på filmen så sket jag i det, kände på mej att jag ändå skulle sommna! Och det gjorde jag ju förståss:) Känner me...

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards