higgetokig

Alla inlägg under februari 2011

Av lollo - 28 februari 2011 17:19

Hejjhoppigalopp!!  

 

idag har jag varit i skolan, har haft tråkigt (som alltid) Fick också reda på att det är prov på fredag!!!!   Jag hatar prov för jag vet själv hur dålig jag är! Ps. ledsen har inte kunnat skriva skäll på min dator!   Det är den som gör något konstigt när jag ska skriva ett inlägg för då helt plötsligt försvinner ALLT jag skrivit!  Hatar när det blir så... Men iallafall jag tänkte tipsa om en vääääldigt bra bok! Den heter ( Tvillingarna Thornthwaites TESTAMENTE)  Den handlar om två Tvillingar som alltid försökt ha ihjäl varandra! Dom båda vet inte hur eller när det hela började!    Den låter hämsk och konstig men det kommer såklart in lite kerlek i kikaren med !   Byter samtalsämne direkt, men ska till min käraste Higgins 6 typ, och så ska han ridas och pysslas om, ska såklart mocka också!   Men ska gå nu hinner inte skriva mer, men detta var ju ganska långt så då borde detta täcka dom andra inläggen!   Men ska plugga till provet på fredag CYA! <3 

 

Pöss&Kram!!   

 

     

Av lollo - 24 februari 2011 20:52

 Hejjhoppigalopp!!   

 

Idag har jag varit i skolan som sagt! Bakat och gjort lite things! Kom sen hem och gjorde mat! Gott... Senare bakade jag kladdkaksmuffins till Discot i skolan imorron som vår klass då har hand om !!   Senare på kvällen åkte jag till stallet för att sköta min lille polle! <3 Red lite kom hem 07:30 typ!   Allt gick bra! Men jag är ledsen men måste gå och göra lite grejer inför imorgon men vi sess !! Skriver imorgon om hur det gick på ridningen och på discot!! cyaa!!   

 

Pöss&Kram!! <3

 

  

Av lollo - 24 februari 2011 16:20

 Hejhoppigalopp !!

 

Idag var jag i skolan ! Det var la ganska kul idag!   Men detta kommer ni inte få höra många gånger !!!!!! Haha!   Men iallafall när jag kom hem åt jag lite mat namns... Sen bakade jag te imorron kväll då de e disco in the school !   Imorron ska jag rida på sörsjö i min nya grupp, då ska min kompis Linnéa hänga med mejj *SKOJJ* tycker jag iallafall !  Men jag kommer typ döö av stress heheh... Men jaja ! Jag är stark så jag klarar la de !!   Haha ! Men ska gå cyyya !

 

Pöss&Kram!!   

 

        

Av lollo - 22 februari 2011 19:14

 Hejhoppigalopp!!   

 

Idag så var jag i skolan! Vi hade hemkunskap, då gjorde vi kanelbullar! NAMS!!   Jag glömde dom dock i skolan ! ^^ Haha ! Men sen efter skolan så hängde jag med Ada hem ! <3 Imon kanske jag ska med henne till hennes häst (sköthäst), Ps.Jag kallar det Adas häst för jag vet hur glad man blir när man kallar någon så!    Ds. Men jag längtar tills på fredag då jag ska rida på ridgruppen och så ska jag få träffa käraste Linnéa !   Direkt efter det så är det Disco on the school !   have too goo ! CYA!!

 

Pöss&Kram !!   

 

    

Av lollo - 21 februari 2011 20:31

  Hejhoppigalopp !!   

 

Idag var jag in the school ! Då hade jag skit tråkigt ! Like the other days !   Men sen när jag kom hem var jag med The Sweetiy Ada ! <3 Hon har med en blogg som heter www.adiis.bloggplatsen.se den är väldigt NICIG !!!   Senare på kvällen redd jag igen ! Då hade jag Windy och hon var jätte duktig och gick ned på tyglen !  Väldigt stolt över min lilla tjej !<3 Just de, tänkte börja rida lite mer på sötnosen Dina ! <3 Hon är en svart häst som gillar hoppning och som jag ska tävla framöver !   Jag har haft lite bilder på henne ! Fler bilder kommer !! Men nu måste jag gå SE YAH !! <3

 

Pöss&Kram !!   

  

DINA<3

 

Av lollo - 20 februari 2011 10:15

JAG HINNER INTE SKRIVA MIN DATOR FUNKAR INTE NÄR JAG E PÅ DENNA SIDA !! mEN JAG SKRIVER MER SENARE DÅ DET KANSKE FUNKAR !!!!   

Av lollo - 18 februari 2011 21:22

  Hejjhoppigalopp !!   

 

Sitter frmaför teven med popcorn och tittar på Lets Dance !!   Det blev inte så att jag red idag på ridlektionen! Men jag ska rida på Fredagar från och med nu, i en träningsgrupp istället för en J3 grupp med vissa som inte äns kan fatta galopp ! Och vissa tror dom rider bra för att hästen springer fort !?   Men aja ! ... Nu är det visst ingen Lets Dance längre ... Men vem hejjar ni på lets Dance? Jag hejjar på Helen ! Hon rider ju !!   LOVE HORSES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥ Jahapp ! Vad gör ni nu då??

 

Pöss&Kram !!   

  

Av lollo - 18 februari 2011 17:07

  Hejhoppigalopp !!   

 

Idag har jag varit i stan och tagit ett pass ! Alltså ett pass så man tillexempel ska åka flygplan som jag ska till Thailand ! Snart det är bara 39 dagar kvar !!   Inte långt...eller?   Men en Tjej som heter Julia gjorde mitt självförtroende DÅLIGT !   Men nu skiter jag i henne för mina kompisar har gjort mitt självförtroende starkt igen !!   Därför borde jag tacka dom ! Men hur? Hjälp mejj, komentera detta inlägg och skriv vad jag ska göra för dom !   Den gruppen på fredagar, den gruppen går hon i ! Men jag tänkte skita i att gå i den gruppen ! Men nu bet jag ihop och gör det i alla fall !!   TACK TILL ALLA MINA KOMPISAR FÖR ATT NI ÄR DÄR FÖR MEJJ !!!!      Hinner inte skriva mer nu ! Men skriver mer senare !

 

Pöss&KRam !!

  

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards