higgetokig

Alla inlägg under maj 2011

Av lollo - 31 maj 2011 21:42

Hejjhoppigalopp!♥


Du kan faktiskt aldrig lita på dina vänner! :'/♥ Föutom den du känner VÄLDIGT nära!!!!! Jag går i 5an och dom som går i 6an som delar klassrum med oss var på klassresa i helgen och dom snackade skit om mej..-.-' Igentligen så som jag är borde jag inte bry mej överhuvudtaget! Men nu får jag höra vad dom tycker om mej! Jag får höra det av en tjej i 6an som sagt VÄLDIGT mycket..Men ändå har hon modet att säga det till mig! Jag fattar fortfarande inte varför dom som gjorde det inte kommer till mig och säger det? ;o ( Alla snackade inte skit om mej ) Men dom gör ju inte det..Sen visar det sej att när jag frågar dom varför dom igentligen gör så, så säger dom att dom inte ville att jag skulle få reda på det och bli ledsen! Men jag grät ju när jag fick höra det såe? Jag tänker aldrig mer lita på dom och då menar jag det.

Längtar tills dom slutar vår skola!


Pöss&Kram!<3


  ♥

Av lollo - 31 maj 2011 20:09

   Hejjhoppigalopp!♥


Skriver ett snabbt inlägg nu för jag ska strax duscha!♥ ikväll ska jag och min syster kolla på film igen! xD♥ Vi ska kolla på filmen Rango den verkar vara väldigt bra! :D♥ Men filmen som vi kollade på igår var sjukt dålig om ni inte vill se för mycke snuskit i filmen så kolla APPSÅLUT inte på den filmen.. xP♥ Aja..Min pappa fyller år idag såe GRATTIS DADY!!!!!!♥♥ Love ya! :'D♥ Plockade lite blommor till honom och så bakade jag och Julia (min syster) tårta till honom!♥ GOTT! ;)♥ Men ska duscha nu ses...


Pöss&Kram!<3


Best friends 4-ever!♥

Av lollo - 31 maj 2011 18:03

Hejjhoppigalopp!♥


Idag så svettades jag hur mycke som helst det var 26,3 GRADER ute! :'D♥ Spelade fotboll gjorde vi lite och då gjorde jag såklart mål :')♥ Tjejerna vann såklart mot killarna! ^^ Vi är ju bara BÄST! Aja.. här kommer min..


Skoldagen:


Vår lärare är ju bara för pinsam!!!!!!! Drar upp hemskt mycket äckligt..:'/ Aja..nu ska vi inte fördjupa oss i det ^^ HAHA! Aja.. annars i skolan idag hade vi 3 prov i svenska, det gick nog ganska bra! :D♥ Hoppas det i alla fall ^^ Men ska snart äta och nu ska Ada min bästis skriva i hennes blogg www.adiis.bloggplatsen.se Cya then! ;)♥


Pöss&Kram!<3


  ♥


Av lollo - 30 maj 2011 20:19

Hejjhoppigalopp!♥


Ska snart kolla på en film med min syster..! Filmen heter 100 girls verkar vara väldigt bra..!♥ Hade jätte kul med Adisbadis idag! :D♥ Jag tror aldrig vi haft så kul..okej jo det har vi såklart!xD♥ Aja.. imon ska jag nog rida med min syster så skriver inget inna stallet. Men skriver ju såklart när jag kommit hem!♥ Men nu...


Veckans höjdpungt:


veckans höjdpungt är...*TRUMVIRVEL* låååånghelg!!!!!♥ det är ju inte långhelg bara för vi är lediga det är ju nån speciell dag!xD men jag kallar det långhelg! :)♥ Men om jag får kalla 6/6 för denna veckan asså nästa måndag så är ju den dan veckans höjdpungt för då är det hopptävling!♥ På gräsplanen.


Pöss&Kram!<3


 

Av lollo - 30 maj 2011 14:24

Hejjhoppigalopp!♥


Ledsen att jag inte skrivit på så länge men men! xD


Lördas: Red med en kompis, efter det så gick jag ut och sprang med hunden skönt var det asså! :')♥


Söndas: Red med min syster vi red runt rubbarp och svängde sen in mot lararp!♥ Skön ridtur asså!!!! xD♥


Nu är jag med Ada och vi dampar loss ( elr hon! ;) ) Fast jag slog henne!   Nu är hon super glad för det!!!! Jag är ju bara för snääll asså! :')♥ Skolan var dötråkig idag men jag skriver iallafall lite senare..!♥ AJ! Ada nockade mej så nu är jag SUPER GLAD!♥


Pöss&Kram!<3 

Av lollo - 28 maj 2011 00:10

Hejjhoppigalopp!♥


Nu har jag bara slappat och ätit lite godis!♥MUMMA!♥ Imon blir det nog så att jag ska till Higgins och Ada hänger kanske med!<3 Hoppas bara på att jag ska få med henne på en springtur, kanske bara en liten runda!♥ Tror ändå inte jag får med henne men man kan alltid försöka!^^♥ Eller? Jo det är klart de. Gjort en massor med fina headers men ändå funkar det inte att lägga in den där den ska va för jag ser bara ett kryss där uppe -.-' om någon vet vad felet kan vara så snälla! !HJÄLP!  ♥ Ska nog sova nu, jag är rätt trött o så! Skriver mer imon.


Pöss&Kram!<3


  Love between horse&human is the best..!♥ Ps.Fotare JAG så jag änmäler om ni tar bilderna jag lägger ut på min blogg! ^^

Av lollo - 27 maj 2011 20:37

Hejjhoppigalopp!♥


Ridit duschat ätit och slappat och nu så skriver jag!^^♥ Ingen verkar gilla min blogg längre..? Inga komentarer längre heller!?;o♥ Älskade ju mina söta komentarer men dom kommer väl aldrig igen?-.-'♥ Aja..red idag och jag hade Belina och det gick ganska bra! Nästa gång e det hoppning och så ska jag ju hoppa henne på tävlingen me jöööö!♥ Så det blir perfekt att jag har henne på lektionena med!^^♥ Min ridlärare varnade mig för att hon blir väldigt pigg ute på gräsplanen så jah är berädd på det och visar att det är jag som bestämmer!♥


Pöss&Kram!<3


   ♥

Av lollo - 27 maj 2011 15:14

Hejjhoppigalopp!♥


Snart ska jag åka till stallet..Inte jätte lust att åka en !TIMME! innan men men sånt e livet!   Har en tanke om att jag kan ha Welsa. Men måste väl ha henne någon gång? ;o♥ Me vill inte! -.-' jaja får jag henne så får jag henne!


Skoldan:


I skolan idag så gjorde vi inget speciellt faktiskt rätt tråkigt men skriver mer om det senare har dock inte tid!:/♥

 

Pöss&Kram!<3

 

  Skutteliskutt!♥

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards