higgetokig

Alla inlägg under januari 2011

Av lollo - 31 januari 2011 21:00

   Lite tråkig färg om man då inte har en häst som passar i ala färger !  Men detta blev en DISS !

Av lollo - 31 januari 2011 20:57

      Mycket fin färg och om man älskar hästar så passar det ju in med ett hjärta där !    HISS !!

Av lollo - 31 januari 2011 12:00

 Hejhoppigalopp !!   


Jag hade visst fel igår ! Jag är tvungen att förlåta henne ! Men vem kan stå imot valp minen ? !   Hehe !! Men när Ada kommer ska vi baka <3 Igår hoppade jag föresten ! Här kommer lite bilder på en häst jag hoppade ! Dina <3      

Av lollo - 30 januari 2011 21:38

 Hejhoppigalopp !!   

 

Jag fattar inte hur man kan göra så mot mej det är ju ofattbart hur hon gämt gör så hon vet tydligen hur man gör någon sur !! Min föredetta bästa kompis är nu min fiende !   Jag hatar henne !! Nu så kommer jag inte förlåta henne mera ! Glöm det Ada ! Hatar dig 4-ever !! 

 

Pöss&Kram !!    

Av lollo - 30 januari 2011 19:40

 Hejhoppigalopp !!   

 

Idag så har jag varit hos min käraste Higgins <3 Där gjorde jag allt som vanligt mockade,packade höet red medmera !   Sen åkte jag till ridskolan och red lite på en privathäst och hoppade då lite studs Lady älskar ju att hoppa så det gick som en blikst över hindrerna ! Men sen när jag kom hem var klockan typ 6 ^^ Så jag åt och duschade sen hamnade jag här !   Mysig dag tycker jag ! Sen imorgon har jag studiedag så natten är lååång !! ^^

 

Pöss&Kram !   

Av lollo - 29 januari 2011 14:55

 Hejhoppigalopp !!   

 

Snart kommer Ada förbi vi ska hitta på något ! Sen framåt 5halv6 så ska jag rida i ridhuset för och så ska min kompis Irmeli fota mig i eller filma lite !   Kul tycker jag ! <3 Men tycker ni verkligen om att ha sporrar på hästen ? Jag tycker la det är okej ibland men då använder jag inte skänklarna lika hårt ! Gillar inte att använda sporrar så mycket jobbar hällre med hälarna !   Men ibland kan det lätta med lite sporrar !   Men jag skriver efter att jag ridit ikväll !

 

Pöss&Kram !   

Av lollo - 29 januari 2011 10:56

   Hejhoppigalopp !!   

 

Idag så ska jag åka och simma lite !    Sen så ska jag till Higgins <3 Sen så ska jag va med Ada !  Men igår tittade jag och Ada då på Marmaduke ! Sååå bra !! Löve it !   Funderar på att skaffa en sådan hund !! Så söt asså !!    Men ska gå skriver mer senare !

 

Pöss&Kram !   

Av lollo - 28 januari 2011 22:41

   Hejhoppigalopp !!   

 

Nu har jag och Ada kollat på en film som heter Marmaduke ! Den var jätte bra och fick 10% av 10% !!  Snart ska jag se på en film som heter "The Derby Stallion" den verkar bra men ska titta på den när jag går och lägger mej ! Men det kommer säkert bli så att jag kommer börja kolla innan jag går och lägger mej hehe ! Är inte bra på att vänta !    Ni kommer vänja er jag LOVAR !! <3 Men måste gå bye

 

Pöss&Kram

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards