higgetokig

Alla inlägg under april 2011

Av lollo - 30 april 2011 23:51

   Hejjhoppigalopp!♥


Nu så har jag kommit hem, tänker på tävlingen och blir glad!♥ Sätter mej lite snabbt vid datorn en jävla fjortis som heter Julia trackar ner på mej, jävla fjortiz om hon själv dåe är så jävla duktig så bevisa det någon JÄVLA gång..Hinner inte skriva mer ska sova natti natti..


  Love this T-shirt!♥

Av lollo - 30 april 2011 15:50

  Hejsan!


Nu är det inte Lollo här utan jag Ada, lollos bästa och snyggaste vän   (Skojja) Jag finns på bloggen http://adiis.bloggplatsen.se där Lollo just nu gäst bloggar! ♥ Vilket jag tycker jag är jätte kul så bilr det lite ändring. Haha.. Lollo är en bättre bloggare än mej men ni får stå ut med mej en hel dag.. Själv vet jag inte fall lollo också kommer blogga här elr bara på min.. Men det märker man ju! Lollo Ska ha fest idag som jag ska komma på så jag åker dit lite tidigare och hjälper henne! :D


Jag ska berätta lite om lollo!


Hon är en väldigt glad och sprallig tjej och VÄLDIT ENVIS.. Söt och snäll och väldigt jobbig och störnade men man kan inte motstå henne! Hon gör så mkt för en som jag vekligen älskar och jag och lollo kommer vara vänner länge.. Det är jag nästan säker på! ♥♥ Och hoppas lollo vill det med! Ni har tur som valde henne blogg   Lollo skriver just nu i min blogg.. :)


Hejdå! hörs sen!! KRAM. ♥ // ADA

Av lollo - 30 april 2011 15:17

   Hejjhoppigalopp!♥


Nu har jag varit på marknaden!♥ Jätte kul och jag köpte massor med gott och kul!   Ha ni gjort idag dåe?♥ Aja.. Ikväll blir det party som sagt haha!♥ Men ska bli SJUKT kul!!!!!   Massor av presenter också så då blir det ännu bättre!♥ Ska ta med min kamera och ta kort så jag kan visa lite här med dåe!♥  Tycker ju att  ni ska få ha lite skojj med!  

 

Viktigt:


Ada min ALLRA bästa vän som har bloggen www.adiis.bloggplatsen.se hon ska gästblogga i min blogg just nu så jag skriver inte så mycket!♥ Men lägger in bilder från marknaden nu och sen så kommer Ada att lägga in ett inlägg här. Ps. Jag ska gästblogga i hennes med!♥

 

  GOOODIS!♥   SOCKERVADD!♥   Almanacka!♥   My lovely T-Shirt!♥

Av lollo - 29 april 2011 23:17

       Hejjhoppigalopp!♥


Jahopp.. Har inte så mycket att skriva om faktiskt, men jag säger bara att mina tittarsiffror har blivit MYCKET bättre!   Love ya!♥ Tack alla som komenterat och läst min blogg!♥ Jätte tråkig nu jag vet men jag har ju inget att skriva om, jag ska ha fest imon som sagt typ 3 ggr! ^^ Men så ska jag ner till stan för att köpa grejor till festen dåe..Min syster, jag & Ada ska ner dåe asså! Vi köper det och Julia släpper av oss på marknaden!   Efter marknaden så kör någon hem oss eller så tar vi bussen och åker hem i alla fall och sen så kanske jag dushar får se hur jag ser ut imon men så kanske jag duschar som sagt och efter det så är det bara börja igång med att fixa festen!♥ Alla kommer och skojj kommer det att bli!  men jag skriver lite mer imon!♥ LOVE YA!


Pöss&Kram! <3


Ps.Kolla in bloggen www.nipplorna.blogg.se Jätte bra blogg!♥


  Snyggingen!♥



Av lollo - 29 april 2011 19:25

   Hejjhoppigalopp!♥


Så nu har jag då duschat sen jag red..Hade Belina idag igen och gick nog ganska bra!♥ På Söndag ska jag också tävla lilla Belina också så det passade bra med henne idag!   Vi tränade mycket på skänklarna och på yttertygeln, mycket galoppfattningar också!   Nästa Fredag är det Hoppning och då har jag lilla Belina också men sen så byter vi.. -.- Skulle kunna ha Belina heeeela tiden!♥ Men det är ju nyttigt för mej med många olika hästar. Imon dras det till marknaden också! Ska bli skojj!♥ Ada ska jag gå med då..Ska bli sockervadd i alla fall för det är det bästa med MARKNAD!♥ Ska ni också gå på marknaden? Men ska äta skriver mer senare!

 

Pöss&Kram!♥

 

  Lille ponken!♥

Av lollo - 29 april 2011 14:53

   Hejjhoppigalopp!♥


Nu e jag med ada och vi har ätit Tacosssss! Muuuums!♥ Ska ju rida klockan 16.35 idag så åker hemifrån 15.45 för vi ska köpa mc.Flurry på vägen!♥ NAMNS!  Snart ska vi ut och hoppa lite studsmatta. Men innan det ska jag skriva lite till!


Skolan:


I skolan idag så fick vi vårt betyg.. JAG SUGER ASSÅ...  Jag fick betyget och det stod 12/15   Jag är världens sämsta! Men jag tröstar mej lite genom att tänka på när min kompis Noa fick 6/10 på första och lättaste nationella. Haha, Sopa.. Hade prov idag OCKSÅ!!!!!!!   Sjukt svårt jag fick DAMP hade lust att sitta och gråta..Men jaja.. ska man alltid vara den bästa nej! Inte för att jag är särskilt bra men... JO JAG ÄR BÄST!!!  











Resten:

Imon så ska jag ju dåe ha party ska bli skit kul. Och så är det marknad då jag ska gå med Bästa Ada!♥ Massor med sockervadd! MUMMA!♥ Och på Söndag dåe som sagt är det tävling!!!!!!!!!!!!!!♥ Världens bästa helg?









Pöss&Kram! <3


Haha, Gillar lilla vovven!♥     

Av lollo - 29 april 2011 07:49

Hejjhoppigalopp!♥


Hinner verkligen inte skriva klockan e 10 i åtta och skolan börjar klockan åtta!!!!!!! :S MEn jag gör detta för er!♥ Idag hoppas jag att vi inte har prov men vi får våraat resultat från provet igår hoppas att det går bra!♥


Pöss&Kram! <3



  Lasse!♥

Av lollo - 28 april 2011 20:12

 Hejjhoppigalopp!♥

 

Jaha.. Nu har jag varit i stallet kommer hem och vill duscha och äta får vänta LÄNGE på att min mamma ska ha duschat klart, säger KLART OCH TYDLIGT till min syster Julia att jag ska ha duschen efter mamma Ja svarar hon..Men så går hon in där i allafall! Blir så jävla irriterad!   Skit samma..Men med Higgins gick det iallafall bra han var väldigt pigg när jag red ut och kickade gjorde han lite!♥ Men kul är det allt!   När jag kommit tillbaka till stallet igen så gör jag iårdning honom och så efter det ger jag honom mat cyklar sedan hem..Jao det var min dag det! Men nu ska jag ta och ladda ner en film! Kan ni någon bra?♥ Komentera och säg då vilken!

 

Pöss&Kram! <3

 

   Han ser ut som en liten bäbis!♥

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards