higgetokig

Alla inlägg under mars 2011

Av lollo - 21 mars 2011 13:39

 Hejjhoppigalopp!   


Idag har jag varit och kollat på dressyrtävlingarna! <3 Jag fotade lite och nån bild blev nog bra! <3 Efter det så åkte jag till stallet ( Higgins ) Då hängde Irmeli ( Min kompis som fotar) Hon fotade mej och Higgins!<3 Och hon fick med lite busbilder också!   Älskar dej Higgins! <3 Irmeli fick prova på Higgins lite också som tack för att hon fotar mej utan att ta betalt! <3 Detta blir ett kort inlägg för nu ska jag lägga mej och kolla på film Alvin och gänget 2 ! <3 Cya Babes! <3


Pöss&Kram! <3

Av lollo - 19 mars 2011 18:58

   Hejjhoppigalopp!   

 

Idah har jag varit hos lilla Dina red henne lite i paddocken och det gick så bra så! <3 Hon jobbade så hårt så när jag skulle fatta galopp så orkade hon verkligen inte så hon försökte få av mej!    Det är ganska kul men om man har fått henne att gå så bra så blir man deppig när hon sen förstör allt med detta kickande!.... Men detta inlägg blir inte så långt som ni då märker så cya BABES! <3

 

 

Pöss&Kram! <3

Av lollo - 17 mars 2011 13:42

  Hejjhoppigalopp!   

 

Idag är jag med Ada just nu är hon hemma och äter jag åt också nyss,åt då kött och klyftpotatis! xD Är inne lite på facebook just nu men senare halv 3 eller nått ska jag till stallet då Ada ska med! <3 Gillar ni Eric saade?   Inte jag han är sååå himla egoistisk! Men han har väl en okej sångröst och bra låt men det vinner man ju inte bara på! Eller?   Igår trillade jag av Higgins han blev tydligen rädd för nått så han galopperda skit fort och bockade jag försökte sitta kvar men sen hängde jag på hans hals tillslut kom jag upp! Då han kickade rakt upp i luften så jag landade med foten sen... Aj!   Jaja, jag började gråta samtidigt som jag skrattade, det vaar lika hårt som på asfalt som på hjorden just nu! Så det var ju inte så bekvämt. Men ska gå nu Ada kom nu Cya Babes! <3

 

Pöss&Kram! <3

 

Här kommer en bild på Ada och hennes favvo Pia och jag och min favvo Windy! <3

 

    

 

Av lollo - 15 mars 2011 20:25

 Hejjhoppigalopp!   

 

Idag har jag varit med ada när vi väl kommit hem till henne så åt vi la dåe, senare blev det datan och till sist men inte minst teven! Hahaha väldigt seg dag!    haaha men när jag kom hem så blev det lika segt alltså min teve!   Haha, kommer en bild på den fula lilla skiten sen... Men hamnade som vanligt till sist här, ska rida imon tror jag men har varit lite seg! Hade feber igår så har faktiskt inte hunnit åka eller cykla till stallet än. Men imon ska jag rida Dina! Och sen på kvällen blir det kanske så att jag drar mej mot Higgebigge! <3 Ska kolla på film ikväll! <3 Det blir Dr. Mugg! Haha ni måste väl också älska de? Jag är väl barnslig men jaja... jag är väl barn? Men sen på Torsdag är det studiedag!!!!!!!!!!!   

 

Pöss&Kram! <3

  

Man ska väl vara glad för det man har????? <3   

Av lollo - 15 mars 2011 09:09

  Hejjhoppigalopp!!   

 

Sitter just nu i soffan i skolan och väntar på att vår kladdkaka ska bli klar! MUUUUUUUUMSSSSSSS!!!!   Hade gärna bjudit men isåfall kom hit dåe! <3 Jahapp, hoppas inte läraren kommer... Men vi fick ju sitta vid datorn!   

 

Pöss&Kram! <3

 

  

Av lollo - 14 mars 2011 18:51

 Hejjhoppigalopp!   

 

Hann inte skriva igår, ska berätta varför... Jag red först Dina i padocken! <3 Hoppade lite skutt kanske bara ett 50 cm hinder! xD Haha, men sen åkte jag till Higgins red och mockade där med! Min vuxna "ridkompis" frågade fall jag ville åka till sörsjö med henne och rida lite i ridhuset ( Min ridskola )! Jo, jag hängde med och då hade hon med sin häst, som är lastbar...Higgins borde också kunna...   Men i alla fall då red jag där en häst som heter Lady som är en häst ( Ingen ponny ) Jag hoppade henne också! xD OJ! Vilket ponny steg hon har! <3 Väldigt kul att rida en så hoppglad häst! Higgins med ^^ Och Dina med! ^^ Haha, jag rider bara hoppisglada ponnysar!   Ska göra svenska läxan nu som är till på onsdag, så har jag ennu en häst dag imon! xD Haha cya babe!

 

Pöss&Kram! <3

  

 

 

 

 

Av lollo - 12 mars 2011 19:46

  Hejjhoppigalopp!  

 

Idag vaknade jag hos Camille samtidigt som henne klockan halv 10 vi satte på hennes teve som vi är ( Lama ) Kollade lääääääänge på teven, sen åt vi då frukost!   Vi gjorde inte så mycket  mer idag kollade mest på teve! xD Haha, sen kom jag hem och jag mins faktiskt inte riktigt vad jag gjorde då... Haha men igår red jag ju på sörsjö jag hade Valentino och det gick faktiskt ganska bra!    Skönt att kunna säga det ! ^^ Men vi hoppade i alla fall. Men ja... men ikväll så är det Melodilfestivalen! Vem hejar du på? <3 Jag vet faktiskt inte riktigt vem jag hejjar på haha, men ska ni göra imon dåe? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra dåe rida kan jag nog inte göra för jag glömde hjälmen hos Camille! xD

 

Pöss&Kram!

 

  

 

 Visst inte bara jag som längtar efter sommarn! <3

Av lollo - 7 mars 2011 19:57

  Hejjhoppigalopp!   


Idag har jag varit i skolan offcourse..! Kom hem tänkte rida Dina men kunde inte ska nog rida henne imon isåfall kommer lite mer komentarer imon dåe!    Har faktiskt inte gjort något haha, varit ute with the doooooog! Kommer en snicig bild på henne sen!<3 Längtar efter att få träffa min lille älskning imon ( Dina ) Miss her soooo!   Jag har inget att skriva.. tråkar kanske ut er ... haha sorry isånna fall! Fick en så ursöööt komentar ganska nyss av en tjej som heter Freija. Så söt tjej!    Gillar sånna komentarer! Om ni komenterar skriv gärna er blogg på komentaren så kan jag komentera er blogg ocksååå! <3 Gillar att kolla in bloggar och gillar också att komentera och fåå komentareer!   Ska kolla på film som jag ska somna till men vet inte vilken jag ska välja här kommer alternativen

1. A dogs breakfust ?

2. Little fuckers ?

3.  Switch


Haha, kan bara inte väääälja! XD Men ni få välja åt mej! <3


Cya tomorrow babes! <3


Pöss&Kram!   


  

Presentation


Hej! Jag heter Lollo och om ni läser denna blogg kommer ni få läsa om mig och min häst Higgins !

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards